loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

وقتي عادل تقلب د انتخابات را ثابت كرد

برنامه 90  عادل فردوسي پور

برنامه «90» دوشنبه شب 10 مهرماه 91 از ساعت 22:46 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت؛ در این برنامه ضمن بررسي ديدارهاي هفته‌ دهم و يازدهم ليگ برتر مسايل ديگري از قبيل موفقيت تيم ملي نوجوانان، دعوت مهدوي كيا به هامبورگ نيز پخش شد، اما شايد نقطه اوج برنامه ديشب بررسي ماجراهاي انتخابات هيات فوتبال استان فارس بود كه حاشيه‌هاي زيادي هم داشت.
سوال مسابقه پیام کوتاه این برنامه در مورد رتبه ملی پوشان نوجوان کشورمان در مسابقه های قهرمانی آسیا بود که تا ساعت یک و سی دقیقه پاسخ نظرسنجی نود به این صورت بود: نزدیک 78 درصد بینندگان برنامه به گزینه یک رأی دادند، 16 درصد گزینه دو و شش درصد گزینه سه را برگزیدند.
در ابتدای برنامه مسابقه تیم ملی نوجوانان کشورمان مقابل تیم ملی کویت پخش شد.
اولین ارتباط تلفنی برنامه با علی دوستی مهر سرمربی موفق و زحمتکش تیم ملی نوجوانان کشورمان برقرار شد.
دوستی مهر گفت: این تیم حاصل زحمات دوسال تمامی همکاران ما بود و با دعای خیر مردم توانستیم نتایج خوبی بگیریم.
وی در ادامه گفت: ما تمامی بازی های عراق و استرالیا را زیر نظر داشتیم و با آنالیز خوب تیم ملی استرالیا توانستیم بر این تیم با تعصب و غیرت بازیکنان غلبه کنیم.
دوستی مهر تصریح کرد: روز اول هم گفتم سخت ترین بازی ما مقابل لائوس بود در بازی اول از بازی بازیکنان راضی نبودیم ولی رفته رفته بهتر شدیم ؛ ازبکستان تیم پر قدرتی است و از مردم درخواست می کنم روز چهارشنبه به ورزشگاه دستگردی بیایند و به تیم ملی برای پیروزی کمک کنند.
دوستی مهر در ادامه گفت: راز موفقیت ما همدلی و صمیمیت بازیکنان است؛ هدف ما آشتی دادن مردم با فوتبال بود تا در بازی مهمی که با کره جنوبی داریم با همدلی و اتحاد بر این تیم غلبه کنیم.
سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان در ادامه گفت: با تمام قوا و حمایت مردم با غلبه بر ازبکستان به فینال راه پیدا می کنیم. در روز بازی با استرالیا، وقتی مربیان لیگی و مردم آمدند به ما روحیه دادند و امیدوارم در بازی های آینده نیز آنها ما را حمایت کنند تا این دوره از مسابقات را با موفقیت تمام کنیم.
پخشگزارشی از حاشیه های بازی تیم های ملی نوجوانان ایران و استرالیا قسمت دیگری از برنامه نود بود.
دوستی مهر در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: دوست دارم بازی فینال را با ژاپن برگزار کنیم. فدراسیون و همه مربیان در این موفقیت تیم ملی نوجوانان دخیل بودند ، باشگاه های استان های مختلف کشورمان همیشه تیم ملی نوجوانان را مورد حمایت خود قرار دادند و امیدوارم در جام جهانی هم بتوانیم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.
قبل از پخش بازی پرسپولیس و آلومینیوم گزارشی پخش شد که در آن هواداران پرسپولیس حمایت خود را از علی کریمی اعلام کردند.
در ادامه گزارشی پخش شد که در آن رویانیان در مورد وضعیت علی کریمی و گفتن این موضوع که در پرسپولیس تفرقه به وجود آمده است صحبت کرد.
رویانیان در قسمتی از صحبتهایش عنوان کرد: دوست داشتم بازی ما مقابل آلومینیوم بدون حضور تماشاگران برگزار شود و به این دلیل که تماشاگران در این بازی حضور نداشتند به استادیوم آمدم.
دومين ميهمان تلفني برنامه مهدي مهدوي كيا بود كه چند روز پيش با دعوت مسئولان ورزشگاه هامبورگ براي شركت در مراسم يكصد و بيست و پنج سالگي باشگاه به آلمان سفر كرده بود. کاپیتان پرسپولیس در ارتباطی تلفنی در خصوص دعوت به جشن باشگاه هامبورگ گفت: مسئولین هامبورگ از من دعوت کردند زیرا طبق نظرسنجی جزو یازده بازیکن برتر قرن باشگاه هامبورگ انتخاب شدم و از این موضوع بسیار خوشحال شدم، در آن شب یکی از قشنگ ترین لحظات زندگی من رقم خورد و به عنوان یک ایرانی به این موضوع افتخار کردم.
وی در ادامه گفت: در ایران عادت کردیم برای پیشکسوتان فقط از الفاظی مثل متاسفم و ببخشید استفاده کنیم و به آنها احترام نمی گذاریم و برای آنها ارزشی قائل نیستسم.
مهدوی کیا در مورد صحبتهای رحیمی در برنامه گذشته نود که گفته بود مهدوی کیا در رختکن پرسپولیس می خندید گفت: همه تصاویر را دیدم و فقط به احترام این که رحیمی فوتبالی است و پیشکسوت است به وی پاسخ ندادم، نمی دانم رحیمی با اشاره کردن به خنده های من چه نکته ای را می خواست بگوبد؟ نمي‌دانم اشاره كردن ايشان به خنده‌هاي من پس از مصاحبه بعد از بازي چه الزامي داشت؟او شايد تقصيري ندارد و نمي داند كه در فوتبال دنيا آموزش‌هاي زيادي به بازيكن مي‌دهند كه در هنگام صبحت كردن چه پيش و چه پس از بازي چگونه رفتار كند. اگر این موضوع که در اصفهان برای ما اتفاق افتاد در هر جای دنیا به وقوع می پیوست مراجع قضایی وارد می شدند.
مجری برنامه در خصوص نمونه های فرستاده شده به آزمایشگاه گفت: آن مواد را به آزمایشگاه فرستادیم و سه بار آنها را آزمایش کردند و اعلام کردند چیزی نبوده است. یک نمونه هم به پزشکی قانونی دادیم و به دنبال این هستیم که با نامه این موضوع را پیگیری کنیم.

مهدوي كيا در پايان صحبت‌هايش گفت: حرف من اين نيست كه آب‌هاي معدني چه اشكالي داشته است؟ بحث من اين است كه اگر خداي ناكرده براي بازيكنان ما اتفاقي مي‌افتاد و مثلا وقتي محمد نوري آن طور به زمين افتاد سرش به جايي برخورد مي‌كرد و ضربه مغزي مي‌شد چه كار مي‌كرديم؟ اتفاقي كه در آن بازي افتاد نادر بود و من هيچ جاي دنيا مشابهش را نديدم.

در ادامه فردوسي‌پور به تصميم كميته‌ داوران مبني بر اين كه ناظران داوري حق شركت در برنامه‌هاي تلويزيوني را ندارند، اشاره كرد كه با انتقاد محمد فنايي ـ كارشناس داوري برنامه ديشب ـ روبرو شد كه اين پيشكسوت داوري، گفت: داوري كه هم اكنون مشغول قضاوت است، حق ندارد در برنامه‌هاي كه ويژه نقد داوري است شركت كند، اما وقتي داوري بازنشسته مي‌شود چه اشكالي دارد كه از تجربه‌اش در چنين برنامه‌هايي استفاده شود. تصميم كميته‌ داوران اشتباه بوده است. جامعه داوري نياز به آرامش دارد و اين گونه تصميمات اين آرامش را بر هم مي‌زند.
وی ادامه داد: اگر کسانی که در راس امور هستند در این برنامه ها باشند این مشکلات را برای دیگران به وجود نمی آورند ، آنها با این صحبتها برای داوران استرس به وجود آورده است.
مشکلات ورزشگاه شهید دستغیب شیراز گزارش دیگری بود که در برنامه نود پخش شد.
جعفر جعفری مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی شیراز در ارتباطی تلفنی با برنامه گفت: به دلیل ایراداتی که به چمن ورزشگاه حافظیه می گرفتند این ورزشگاه در دست بازسازی است و هم اکنون در ورزشگاه دستغیب بازی های ما برگزار می شود تا در نیم فصل دوم ورزشگاه ما آماده شود.
گزارشی از برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان فارس و حاشیه های ایجاد شده در آن از بخش های دیگر برنامه نود بود. در این انتخابات هادی آیت الهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از نامزدها حائز اکثریت آرا شد و بار دیگر به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان فارس انتخاب شد که این موضوع باعث اعتراض برخی نامزدها شده بود؛ آنها اعتقاد داشتند این انتخابات فرمایشی است.

نكته جالب توجه ديگر اين بوده است كه براي قانوني بودن جلسه انتخاباتي حداقل بايد 36 نفر از 52 عضو مجمع در جلسه حضور مي داشتند كه اين انتخابات كه ـ آن طور كه دبير هيات فوتبال فارس عنوان كرده است ـ با حضور 39 نفر برگزار شد. اين در حالي است كه سه نفر از اعضا گفته اند كه در لحظه راي گيري در مجمع حضور نداشتند.
جعفری در این خصوص گفت: دو دیدگاه در استان وجود داشت برخی می خواستند آیت الهی نباشد اما با حضور 39 نفر این انتخابات برگزار شد و به نظر من کاملا قانونی بود.
جعفری که به نظر می رسید دو بار در رای گیری شرکت کرده در این خصوص گفت: من به عنوان منشی جلسه آرا را می شمردم و هرگز دو بار در رای گیری شرکت نکردم و تنها یک رای دادم.

ترابي نماينده آموزش و پرورش در مجمع هيات فوتبال فارس تا لحظه درگيري در جلسه حضور داشته، ولي پيش از آن كه راي گيري آغاز شود جلسه را ترك و به اداره خود رفته است. او در تماس تلفني در برنامه «90» گفت كه هرگز در راي گيري حضور نداشته و اگر كسي به جاي او راي داده آن را تكذيب مي‌كند. در همين حال تصاويري از مجمع پخش شد كه نشان مي‌داد چند تن از اعضاي مجمع كه تصوير جعفر جعفري مديرعامل باشگاه فجرسپاسي كاملا در بين آنها مشهود بود، با اعلام اين كه ترابي در نمازخانه است، رايي را به نام او در صندوق انداختند.


علاوه بر ترابي دو تن ديگر از اعضاي مجمع به نام‌هاي خسروي (رييس هيات فوتبال ممسني) و آب‌پيما (مديرعامل باشگاه آبفاي فرامه) اصلا در جلسه مجمع حضور نداشتند، ولي به نام اين دو تن نيز راي هاي به داخل صندوق انداخته شد كه هر دو به شدت به اين مساله انتقاد داشتند. در حالي كه هر دو نفر صراحتا در تماس تلفني با «90» اعلام كردند كه در جلسه مجمع حضور نداشتند و هيچ نماينده اي را چه شفاهي و چه كتبي به جاي خود به مجمع نفرستاده‌اند، عليرضا زكي پور دبير هيات فوتبال فارس مدعي بود كه از هر دو نفر نامه هاي دارد كه دو نفر را به جاي خود به مجمع معرفي كرده‌اند. جالب اينجا بود كه دبير هيات فارس توجهي به صحبت‌هاي خسروي و آب پيما نداشت و در حالي كه آنها مي‌گفتند كه هيچ نماينده اي نداشته‌اند، زكي پور اصرار عجيبي داشت كه حرف خود را به كرسي بنشاند.
کمانه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس راجع به برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت فوتبال فارس گفت: از قبل به کفاشیان نامه دادیم که این مجمع دارای اشکال است اما با اصرار زیاد فدراسیون مجمع برگزار شد. حتی درخواست لغو مجمع را دادیم ولی هرگز درخواست تحریم مجمع را ندادیم .
کمانه تصریح کرد: زمانیکه دیدم مجمع شکل قانونی ندارد آنرا ترک کردم و حتی به وزارت ورزش این موضوع را اطلاع دادیم.
زکی پور دبیر هیئت فوتبال فارس شخص دیگری بود که در خصوص ایراداتی که به مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال فارس به وجود آمده صحبت کرد؛
وی گفت: علیرغم تلاشی که انجام شد و به روسای هیئت ها ابلاغ کردند که در مجمع حضور نیابند آنرا برگزار کردیم، ترابی نماینده آموزش و پرورش که می گفتند رای نداده نیز تا لحظه رای گیری در مجمع حضور داشت.
وی تصریح کرد: ما اساس نامه را می دانیم و فراخوان برگزاری مجمع را در روزنامه دادیم، در ضمن کفاشیان رئیس مجمع است و می تواند مجمع را زودتراز 45 روز پس از آگهی فراخوان برگزار کند، حتی در نامه ای که از طرف فدراسیون آمده تاریخ 8 مهرماه برای برگزاری مجمع ذکر شده است.
زکی پور در پایان گفت: اعضایی که در مجمع حاضر نبودند نماینده به ما معرفی کردند و انتخابات کاملا در فضایی قانونی و سالم برگزار شد علیرغم تلاش هایی که برای شرکت نکردن اعضا در این مجمع شده بود ولی خوشبختانه این مجمع در سلامت کامل برگزار شد.
برنامه 90

يكي ديگر از ايرادهاي انتخابات هيات فوتبال استان فارس اين بوده است كه زمان فراخوان اعضا تا جلسه انتخابات 38 روز طول كشيده، در حالي كه مطابق اساسنامه اين زمان بايد 45 روز باشد. زكي پور در توضيح اين مشكل هم گفت: وقتي از كفاشيان درباره اين مساله سوال كرديم وي گفت كه اشكالي ندارد و انتخابات را برگزار كنيد. اين صحبت زكي پور با اعتراض يكي از حقوقدانان فوتبال روبرو شد.

براتی کارشناس حقوقی فوتبال در خصوص اتفاقات رخ داده در انتخابات هیئت فوتبال فارس گفت: سب بلاتر هم نمی تواند تاریخ را تغییر دهد باید دعوت نامه کتبی به اعضا ارسال شود وانتخابات هیئت فوتبال فارس وجاهت قانونی نداشت. حتی ماده 61 اساس نامه فدراسیون می گوید کسی که عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است نمی تواند در رکن قضایی فدراسیون که کمیته اخلاق است فعالیت کند چگونه آیت اللهی در انتخابات هیئت فوتبال فارس شرکت کرده است؟ حضور آیت الهی در انتخابات هیئت فوتبال فارس غیر قانونی بود.

در نهايت شايد جمله اي كه خسروي رييس هيات فوتبال ممسني درباره علت حضور نيافتنش در جلسه مجمع گفت بيانگر حقيقت تلخ در جريان اين انتخابات باشد.

وي اظهار كرد: متوجه شدم كه اگر در جلسه مجمع حضور پيدا كنم، مجبور مي شوم كه به دليل زد و بندهاي كه وجود دارد به فرد خاصي راي دهم كه مورد قبولم نيست. بنابراين تصميم گرفتم كه در جلسه حضور پيدا نكنم و هيچ كسي را هم به جاي خودم نفرستم.

پس از اتمام اين بخش برنامه روال عادي خود را دوباره از سر گرفت و با پخش گزيده بازي‌هاي ليگ برتر و مسايل داوري آنها ادامه يافت. مجري برنامه در پايان اعلام كرد كه هفته‌ آينده فرهاد مجيدي ميهمان برنامه «90» خواهد بود تا درباره مسايل مختلفي از جمله خداحافظي‌اش از فوتبال صحبت كند.

بخش اول آیتم از نود تا نود با گزارش هایی در مورد علی دایی و اعتراض های وی به داوری، مشکل باشگاه تراکتورسازی و امیر قلعه نویی در مورد خانه قلعه نویی در تبریز و حرکات عجیب تقوی در کنار زمین پخش شد.
پس از پخش بازی گهر درود و نفت تهران گزارشی از وضعیت تیم گهر و جدایی اسماعیل حیدرپور مدیر اجرایی این تیم پخش شد.
قبل از پخش بازی نفت آبادان و استقلال تهران گزارشی از وضعیت شهر آبادان و علاقه مردم این شهر به تیم نفت پخش شد.

در این گزارش مردم آبادان از وضعیت کنونی تیم نفت راضی به نظر نمی رسیدند.
در پایان بازی با استقلال نیز مردم آبادان از نتایج تیمشان به شدت ناراضی بودند و عملکرد کاستا را زیر سوال بردند.
در بخشی از برنامه که به مرور سوژه های روز خبرگزاری ها اختصاص داشت به موضوعاتی نظیر انتخابات هیئت فوتبال فارس و اختلافاتی که بین کادر فنی فصل پیش تراکتورسازی و مسئولین این تیم به وجود آمده پرداخته شد.
در بخش دوم از نود تا نود نیز گزارش هایی از اختلاف فتح اله زاده و واعظ آشتیانی، رفتن زندی از استقلال و صحبتهای بهروان در خصوص توپ های لیگ برتر پخش شد.
پس از پخش بازی ملوان انزلی و سپاهان و شکست دو بر صفر ملوان گزارشی از اعتراض هواداران ملوان به نتایج تیم ملوان پخش شد.
پورغلامی سرمربی پیشین تیم ملوان در خصوص جدایی اش از تیم ملوان در ارتباطی تلفنی با برنامه گفت: روز جمعه 7 مهر ماه ساعت 5 بعدازظهر درودگر با کادر فنی جلسه گذاشت و احمدزاده را به عنوان مدیر فنی معرفی کرد من با این موضوع مشکلی نداشتم اما با اختیاراتی که به وی دادند من قبول نکردم به کار ادامه دهم و فردای آن روز که تیم عازم بازی با مس بود در فرودگاه با درودگر صحبت کردم و به خاطر ملوان از این تیم جدا شدم.

برنامه نود پس از مرور سریع بازیهای هفته یازدهم لیگ برتر و بررسی داوری آن، در ساعت 2:33 بامداد سه شنبه 11 مهرماه به پایان رسید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • جمعه 19 آبان 1391
  • پنجشنبه 18 آبان 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • سه شنبه 16 آبان 1391
  • دوشنبه 15 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • شنبه 13 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • يکشنبه 07 آبان 1391
  • شنبه 06 آبان 1391
  • جمعه 05 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • چهارشنبه 03 آبان 1391
  • سه شنبه 02 آبان 1391
  • دوشنبه 01 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • پنجشنبه 27 مهر 1391
  • چهارشنبه 26 مهر 1391
  • سه شنبه 25 مهر 1391
  • دوشنبه 24 مهر 1391
  • يکشنبه 23 مهر 1391
  • شنبه 22 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • سه شنبه 18 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • شنبه 08 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • يکشنبه 02 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • جمعه 31 شهريور 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • چهارشنبه 29 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • دوشنبه 27 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • يکشنبه 22 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • چهارشنبه 11 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • شنبه 7 آبان 1390
  • جمعه 6 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 4 آبان 1390
  • سه شنبه 3 آبان 1390
  • دوشنبه 2 آبان 1390
  • يکشنبه 1 آبان 1390
  • شنبه 30 مهر 1390
  • جمعه 29 مهر 1390
  • پنجشنبه 28 مهر 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • سه شنبه 26 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • سه شنبه 12 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • سه شنبه 22 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • جمعه 28 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • پنجشنبه 9 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • سه شنبه 7 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • جمعه 3 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • سه شنبه 31 خرداد 1390
  • شنبه 28 خرداد 1390
  • جمعه 27 خرداد 1390
  • چهارشنبه 25 خرداد 1390
  • سه شنبه 24 خرداد 1390
  • دوشنبه 23 خرداد 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • جمعه 20 خرداد 1390
  • پنجشنبه 19 خرداد 1390
  • چهارشنبه 18 خرداد 1390
  • سه شنبه 17 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • شنبه 14 خرداد 1390
  • پنجشنبه 12 خرداد 1390
  • چهارشنبه 11 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • دوشنبه 9 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • شنبه 7 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • شنبه 31 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 26 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • جمعه 23 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • شنبه 17 ارديبهشت 1390
  • جمعه 16 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 7 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 31 فروردين 1390
  • سه شنبه 30 فروردين 1390
  • دوشنبه 29 فروردين 1390
  • يکشنبه 28 فروردين 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • جمعه 26 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • سه شنبه 23 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • جمعه 19 فروردين 1390
  • چهارشنبه 13 بهمن 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • جمعه 21 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 632
  • باردید دیروز : 1,602
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,732
  • بازدید ماه : 15,668
  • بازدید سال : 86,715
  • بازدید کلی : 783,483
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X